1 week verder - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Renee Veenman - WaarBenJij.nu 1 week verder - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Renee Veenman - WaarBenJij.nu

1 week verder

Blijf op de hoogte en volg Renee

22 Mei 2016 | Frankrijk, Belvès

Hoi allemaal,

Dit wordt mijn eerste verslag ben benieuwd hoe of wat maar we zien wel of ik het volhoud haha.
13 mei vertrok ik samen met jaimy voor 4 maanden naar Frankrijk, een hele nieuwe en spannende ervaring maar we gaan er voor !
Iedereen uitgezwaaid was heel moeilijk maar lief dat ze er waren, wij het vliegtuig in nou voor we opgestegen waren konden we al weer landen want het was een vlucht van 1 uur en 20 minuten... haha

Eenmaal geland op bergerac hadden we echt waar zijn we beland het leek wel playmobile maar oké we moeten het er mee doen.
We zouden opgehaald worden door onze stage begeleider maar onze stage begeleider was vergeten dat wij die dag aan zouden komen... wij gebeld en na een uur was die er om ons te komen halen .
Op de camping aanagekomen kregen we onze eigen mobile home met wat extra 20 spinnen maar waren we iniedergeval niet alleen.
Zaterdag hebben we boodschappen gedaan samen met de auto door Frankrijk gereden ja ja ook dat kan weer weg gestreept worden van de lijst.

Zondag genoten van onze laatste dag vrij in de zon.
Maandag tot en met vrijdag heel de week gewerkt, er is nog weinig te doen omdat er geen mensen op de camping staan.. dus heel veel op de computer gezeten en opdrachten voor school gemaakt.
Vrijdag avond heel lief een verassing voor mijn verjaardag gekregen om met ze alle heerlijk te gaan eten.

Gister zijn jaimy mairybell en ik wezen shoppen in perigeux was onwijs gezellig en heel erg heet met 29 graden.
Vandaag genieten we weer heerlijk van de regen en 15 graden.

Jullie zien de volgende blog wel weer verschijnen.
Xxxx

  • 22 Mei 2016 - 17:02

    Taylor:

    Super leuk geschreven schat!!

  • 23 Mei 2016 - 17:15

    Marjolein:

    Leuk om te lezen hoe het zo gaat.

  • 29 Mei 2016 - 17:31

    Patrice:

    Leuk verslag Renee!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renee

Ik schrijf deze blog zo dat iedereen in een keer weet hoe het hier met mij gaat !

Actief sinds 22 Mei 2016
Verslag gelezen: 566
Totaal aantal bezoekers 5637

Voorgaande reizen:

13 Mei 2016 - 04 September 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: