Week 4 - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Renee Veenman - WaarBenJij.nu Week 4 - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Renee Veenman - WaarBenJij.nu

Week 4

Blijf op de hoogte en volg Renee

12 Juni 2016 | Frankrijk, Belvès

Hallo allemaal daar zijn we weer...

Alweer bijna in week 5. Morgen ben ik al een maand van huis toch best een gek idee.

Afgelopen Week is het eindelijk een beetje begonnen en vanaf nu gaat de animatie toch echt van start.
Zondag avond hadden we een welkom drankje en toen kwamen we er achter dat er mensen uit zoetermeer waren, de dj van spetters. Onwijs leuk en gezellig.
Maandag in de ochtend aqua dance met ze alle en wel 4 gasten die mee deden, niet druk maar best pittig in 28 graden... in de middag hadden we een jeu de boules toernooi en in de avond een muziek quiz.
Dinsdag ochtend mini club, aqua dance en verder heel de dag achter de computer gezeten.
Woensdag ochtend weer aqua dance en in de avond een film
Donderdag ochtend weer aqua dance en mini club in de avond zijn we gaan oefenen voor de show Latino, wat een dans style is dat zeg....
Vrijdag aqua dance en verder niet echt bijzondere dingen gedaan in de avond EK opening gezien omdat Frankrijk speelde, niks te vergelijken als dat Nederland zou spelen bij ons is iedereen oranje gekleed en hier hooguit een Franse vlag op het gezicht.
Na de voetbal nog even met maarten geskyped. En over 5 dagen komt die eindelijk langs!!!
Zaterdag zijn we boodschappen wezen doen, opdracht voor school afgemaakt. Daarna gegeten met papa geskyped en daarna nog even met taylor. Toen daarna weer voetbal gekeken en gezellig wat met ze alle gedronken.

En vandaag weinig doen, vanavond welkoms drankje en oefenen voor de shows.

Dit was het weer.
Liefs x