Week 9 - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Renee Veenman - WaarBenJij.nu Week 9 - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Renee Veenman - WaarBenJij.nu

Week 9

Blijf op de hoogte en volg Renee

17 Juli 2016 | Frankrijk, Belvès

Maandag... fitness aqua Zimbabwe, crazy Dance ping pong  toernooi, alles mag op maandag show en repeteren

Dinsdag... fitness niet door ivm regen aqua Dance fruit uitdelen crazy Dance, jeu de bouilles toernooi magie show en repeteren

Woensdag... fitness daarna ontspanningsoefeningen daarna crazy Dance in de middag een tennis toernooi een optreden van een amateur bandje tijdens de show oefenen voor carbouille spektakel

Donderdag... speciale dag 14 juli dag van de vrijheid dus een feest dag! In de ochtend als prinses rond gelopen daarna aqua Dance als prinses in de middag een carbouille show gedaan daarna een glijbanen race daarna mini disco als prinses en in de avond dj Fred met fluor kleren en een hoop gekke dingen in me haar en spullen aan

Vrijdag... in de ochtend weer lekker fitness daarna ook een sport oefening na dat weer crazy Dance en in de middag groot familie spel..
In de avond weer een leuke karaoke avond gehad!

Zaterdag... eindelijk hadden we een dagje vrij even lekker niks hoeven of naja toch wel eerst uitslapen toen boodschappen gedaan en daarna kei hard onze laatste puntjes afwerken voor ons examen opdracht.. en daarna lekker wezen zwemmen want het weer is weer lekker een beetje opgeknapt

Zondag... eerst heerlijk uitgeslapen nu weer even genieten van de zon en straks om 5 uur weer beginnen met het welkom en vanavond om half 10 een poolparty ' Ibiza by night'

Zal een pittig weekje worden met dinsdag 38 graden...