Week 10 - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Renee Veenman - WaarBenJij.nu Week 10 - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Renee Veenman - WaarBenJij.nu

Week 10

Blijf op de hoogte en volg Renee

24 Juli 2016 | Frankrijk, Belvès

Maandag... half 10 begonnen met de mini club beetje gekleurd geknutseld en spelletjes gedaan om 5 voor 12 naar het podium gegaan voor nationale herdenking voor de slachtoffers van 14 juli in Nice.  Om 3 uur weer begonnen met mini club, lekker heel de tijd binnen gebleven omdat het 36 graden was!
Daarna samen met jaimy proberen een hart te tekenen op een houten bord voor miss camping.. daarna in 1 flits door alles klaar zetten voor tiener bbq.. geen tijd om te douche helemaal niks. Daarna leuke bbq gehad met 30 Fransen en ik als enige Nederlander... daarna 10 minuten mee gekregen van de quiz en daarna een heerlijke repetitie gehad.. en om 00.30 eindelijk me bed in

Dinsdag... om half 10 begonnen in de mini club een beetje kleuren en knutselen daarna crazy dance bij het zwemad en de middag om 3 uur weer mini club en zijn we begonnen met oefenen voor het kinder spektakel wat eerst een heel groot drama leek te worden is het echt een succes geworden!
In de avond mini disco en daarna een dans optreden met de tieners langs het zwembad !
Om half 10 hadden we een speciaal optreden van 3 artiesten uit Frankrijk...!!? TOMBOLAA !!
Super succes en onwijs druk !
Daarna nog even lekker een repetitie gehad !

Woensdag... ook weer om half 10 begonnen in de miniclub ! Heel de dag geoefend voor het kinder spektakel voor de avond!
Ook weer crazy Dance gehad langs het zwembad ! Om half 7 mini disco voor de kleintjes en om 7 uur het kinder spektakel wat onwijs leuk was met Nederlandse en Franse kinderen ! In de avond om half 10 een dans les van verschillende dansen en af en toe een crazy dansje er tussen door!
In de avond voor het eerst een repetitie gehad op het podium.. best wel grappig om te doen!

Donderdag... om kwart over 9 begonnen en omgekleed tot een Afrikaan! Daarna de mini club gedaan met een Afrikaan die een trommel show kwam geven !
In de middag mini club met 3 kinderen dus hebben we mee gedaan met een trommel cursus op het podium !
Om half 7 weer mini disco en in de avond een Afrikaans spektakel!
En een repetitie weer on stage !

Vrijdag... in de ochtend mini club tot 12 daarna een half uurtje crazy Dance, om half 3 weer begonnen met een spel middag voor de hele familie wat echt nergens op sloeg maar ja ach de middag was ook weer gevuld! En het begon ineens te onweren.. ja ja ook hier kan t hard regenen en dat hebben we gemerkt hoor... een programma dat normaal buiten was werd binnen gedaan en het programma voor de rest van de dag werd geannuleerd! Vervelend hoor #not lekker een keer om 6 uur weekend ! Maar ja hoe komen de gasten er achter dat het niet door gaat? Toch maar rondje over de camping..! Hup de golfkar in en racen maar.. zeiknat maar toch best gezellig z'n avontuur in de onweer!
In de avond nog even beetje proberen te Skype met nomi, Kylie en suus, en daarna ook nog even met Maarten geskyped! Altijd leuk om ze even te zien !

Zaterdag... heerlijk uitgeslapen rustig aan gedaan en in de middag even naar vitrac port geweest een klein strandje! Met een aantal van het team , daarna zijn we door gegaan naar sarlat hebben we apen uitgehangen en zijn we in de bomen gaan klimmen. Daarna zijn we doorgereden naar de stad van sarlat en zijn jaim en ik uiteten geweest en is de rest naar de bioscoop gegaan.. had voor ons geen zin om mee te gaan omdat alles in het Frans is en geen ondertiteling of iets..
Daarna lekker een ritje naar de camping nou echt ik denk dat max verstappen zelfs bang zal zijn wat een wegen..

Zondag... lekker uitgeslapen en weinig gedaan beetje voor school iets doen en vanavond weer lekker aan het werk..

Doeeei xx