Week 12 - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Renee Veenman - WaarBenJij.nu Week 12 - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Renee Veenman - WaarBenJij.nu

Week 12

Blijf op de hoogte en volg Renee

07 Augustus 2016 | Frankrijk, Belvès

Zondag.. sorry vorige week beetje vergeten door alle drukte en dingen maar deze week ben ik er weer hoor!! Half 6 begonnen met rondje over de camping voor te veryellen wat er te doen was deze week ! 7 uur welkoms drankje ! Half 9 een waterpolo toernoou en om half 10 een film buiten 'vice versa' na de film repeteren tot 12 en toen me bed in !

Maandag.. half 10 begonnen met deze week de animatie voor tieners en volwassenen. In de ochtend fitness en aqua Zumba daarna crazy dance. Nog een beetje dingen gedaan voor het examen. Toen lekker pauze gehad en in de middag om 3 uur een ping pong toernooi ! Daarna half 7 mini disco met een speciale verassing een nieuwe mascotte girlfriend ! En het goede nieuws ik mocht daar in joepie... in de avond om half 10 hadden we een magie verhaal met van alles en nog wat ! Geen repetitie deze keer

Dinsdag... half 10 begonnen met fitness en aqua Zumba en ik was een hula meisje die fruit uit deelde altijd leuk!!!?
Om 12 uur crazy Dance in het zwembad !
Om 3 uur begonnen met weer een jeu de bouilles  toernooi waar we tot 6 uur mee bezig waren... in een vliegende klap door naar de mini disco daarna stoelen klaar gezet en alles op gezet voor de avond... Toen gingen jaim en ik bij mensen eten die ons hadden uitgenodigd zodat we een avondje niet hoefde te koken! Super lief!! Daarna spel show 'alles mag op dinsdag' daarna gerepeteerd en costuums gepast voor donderdag de latino show en toen eindelijk om 2.00 uur in bed... slaaplekker

Woensdag... half 10 begonnen met fitness en stretching lig je bij de stretching te slapen komt er iemand van je collega's leuk doen en water op je hoofd gooien altijd leuk ! Daarna crazy dance in het zwembad! In de middag aqua Zumba en het kinder spektakel , daarna samen met mairybell een speciaal spektakel gedaan , gaufrette en carbouille gingen op vakantie !
Daarna mini disco en in de avond om half tien hadden we een middel eeuws spektakel maar wij hadden een groeps bbq bij Willem en nathalie in de achtertuin heel leuk ! Weer tot 2 uur gerepeteerd !

Donderdag.. half 10 begonnen ! Mairybell en ik met Willem als gaufrette en carbouille naar de kano gegaan en in de kano gezeten en om 12 uur weer terug naar de camping ! In de middag een zwembad spel maar het was zo slecht weer dat dat niet door ging... dus eigenlijk weinig uitgevoerd verder... alleen nog de mini disco gedaan en in de avond geen latino show omdat het nog steeds te slecht weer was dus dan maar naar Mac Donald met de groep !

Vrijdag.. half 10 begonnen met vandaag mijn examen !!!! Begonnen met een tekening en daarna een heks knutselen! Daarna in de middag ook even een tekening maken tot dat iedereen een beetje binnen is en daarna gingen we zwaarden en kronen knutselen ! Kinderen vonden het geweldig.
Daarna zijn we naar buiten gegaan hebben we een parcour gedaan met spijker poepen en zak lopen. Daarna zijn we terug gegaan naar de mini club en vanaf daar zijn we begonnen met de zoektocht naar de schat ! Ga zoveel passen rechtdoor sla dan links af en zo veel passen en ondertussen zijn er letters verstopt op de weg ! Bij het speelkasteel moesten de kinderen een woord maken van de gevonden letters voor ze mochten zoeken.
Woord gevonden zoeken maar, schat gevonden met een papier er in ga naar het podium en daar stond drinken snoepjes en koekjes op ze te wachten.
Daarna om half 7 mini disco en om half 10 een quiz was leuk idee maar uitvoering was wat minder !
Geslaagd examen naar mijn idee en ze vonden het heel erg leuk!

Zaterdag.. uitgeslapen heerlijk daarna even gezwommen en omdat we door gister vergeten waren de auto te vragen om boodschappen te doen heeft iemand die zo lief is geweest met ons naar de supermarkt gereden en hebben wij boodschappen kunnen doen ! Daarna even gegeten en toen weer naar t zwembad , even gezwommen en met 2 lieve kinderen paar keer van de glijbaan. Daarna zijn we naar belves gegaan heerlijk gegeten en daarna zijn we naar bodega geweest was leuk om gezien te hebben ! Maar de muziek blijft bar slecht

Zondag.. ook even heerlijk uitgeslapen. En straks weer werken
Xxxxx

• 07 Augustus 2016 - 14:35

Marjolein:

Je verveeld je niet zo te lezen, filmpjes zien er ook tof uit. Zal wel saai zijn als je weer thuis bent.....have fun hvj xxx