Week 13 - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Renee Veenman - WaarBenJij.nu Week 13 - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Renee Veenman - WaarBenJij.nu

Week 13

Blijf op de hoogte en volg Renee

14 Augustus 2016 | Frankrijk, Belvès

Maandag.. deze week mini club, half 10 begonnen een hele hoop kinderen 44 deze keer en de meeste allemaal nieuw. Eerst even kleuren toen naar buiten en toen kwam er iemand voor gebaren ! Daarna crazy dance bij het zwembad.
In de middag lantaarns geknutseld voor in de avond een parade ! Om kwart over 6 weer terug om klaar de maken voor een speciale mini disco, daarna om 8 uur para en half 10 dj Fred! Om half 12 naar bed gestuurd omdat ik te veel pijn had in me knie...

Dinsdag.. half 10 begonnen met vandaag een schilder workshop en iedereen die lekker ze eigen ding mocht maken ! Daarna crazy dance en vanmiddag aan het kinder spektakel omdat het alleen maar Fransen kinderen waren ben ik aan het miss camping bord begonnen ! Daarna in de avond geen mini disco maar poppenkast in de avond een carbouille spektakel en daarna een repetitie..

Woensdag.. half 10 begonnen mini club, weer verder aan de details van het bord ! En even gezellig een dokters bezoekje gehad voor me schouder die zegt dat die er geen zin meer in heeft... daarna met Willem medicijnen gehaald en daarna nog even geholpen in de mini club voor t kinderspektakel wat we die avond hadden , ook hadden we miss camping ! Erg leuk !

Donderdag.. half 10 begonnen in de miniclub en daarna crazy dance ! In de middag hadden we Kermis naja iederen had een spel ik had memory, na 3 kwartier gestopt omdat ik moest overgeven van de medicijnen dus toen naar bed omdat ik er vanavond echt bij moet zijn voor de latino show ! En wat was dat leuk zeg ! 3 maanden geoefend 1 keer de show gedaan en dat was gelijk de laatste keer maar t was heel gaaf ! Nu lekker me bed in ! Morgen jaim der examen.

Vrijdag.. half 10 in de mini club ! Spannende dag voor jaimy 'examen' eigenlijk was deze dag hele maal het zelfde als mijn dag ! In de ochtend heksen knutselen en in de middag zwaarden en kronen knutselen en een speurtocht naar de schat ! Daarna mini disco en een karaoke avond in de avond ! Eindelijk weekend !

Zaterdag.. eerst heerlijk uitgeslapen en daarna boodschappen gedaan verder niet veel uitgevoerd en lekker naar het zwembad geweest!

Zondag.. morgen het zal niet veel meer worden als vandaag lekker even uitslapen wassen en naar t zwembad en in de avond weer werken !

Nog 19 dagen en dan zijn we weer thuis !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renee

Ik schrijf deze blog zo dat iedereen in een keer weet hoe het hier met mij gaat !

Actief sinds 22 Mei 2016
Verslag gelezen: 413
Totaal aantal bezoekers 5629

Voorgaande reizen:

13 Mei 2016 - 04 September 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: