Week 14 - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Renee Veenman - WaarBenJij.nu Week 14 - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Renee Veenman - WaarBenJij.nu

Week 14

Blijf op de hoogte en volg Renee

21 Augustus 2016 | Frankrijk, Belvès

Heeeee ben ik weer !

Met de een na laatste blog in Frankrijk!!

Zondag.. half 6 begonnen met rondje om de camping ! Om 7 uur weer het welkoms drankje zoals elke week en daarna om half 10 een clown genaamd rikikiki...

Maandag.. 15 augustus een feestdag voor de mensen in Frankrijk ik heb geen idee wat het is maar ach wij doen maar mee een extra volle week met animatie ! 9 uur beginnen, half 10 een ontbijt tot 10 uur ! Daarna een voorstel rondje wie wie is.
Daarna een uurtje mini club en crazy dance ! Daarna om 2 uur weer beginnen met klaar maken voor de speurtocht. En daarna een holy party, z'n poeder gevecht !
Daarna weer minidisco en een optocht waarbij jaim en ik in carbouille en guilfrette zaten op de kar! En in de avond weer ibiza by Night, poolparty!!!

Dinsdag... eerst een poppenkast daarna weer mini club en om 12 uur crazy Dance bij het zwembad. Om 2 uur weer beginnen voor Kho lanta, een soort expeditie Robinson! Daarna mini disco en in de avond een middel eeuws spektakel!

Woensdag.. mini club oefenen voor het kinder spektakel, crazy dance en in de middag hadden we een Kermis... niks te vergelijken met een Kermis maar alle kinderen konden verschillende spellen doen en kleine prijzen uitzoeken best leuk om te zien! In de avond eten met ze alle en een duo latino avond !

Donderdag.. in de ochtend 2.5 uur kinderen gesminkt aan een stuk door.... daarna crazy dance en in de middag een sport toernooi met de kinderen van de mini club ! Daarna weer een poppenkast verhaal en de mini disco ! In de avond weer met ze alle eten en een Just dance avond ! Wii neergezet en spelen maar 4 tegelijk dansen en het hele team moest mee doen! Heel leuk.

Vrijdag... in de ochtend cluedo , best moeilijk als jij je zelf moet verdedigen en je spreekt geen Frans maar t was best geinig om te doen ! Daarna crazy dance en met ze alle het zwembad in ! Als pauze gingen we picknicken maar was al snel klaar dus even me bed in gedoken en half uurtje geslapen !
Daarna het kinder spektakel en een lampionnen optocht! Daarna mini disco en afscheid van vrienden van carbouille! Met fakkels langs het zwembad rondjes lopen haha. En in de avond een spelshow !

Zaterdag... lekker uitgeslapen. Het was niet echt lekker weer heel de dag bewolkt en af en toe een beetje regen.. voor de een na laatste keer boodschappen gedaan en een grote was er in gedaan haha, samen hebben jaim en ik ook even het huis een beurt gegeven alles afgewassen en het fornuis schoon gemaakt want het zag er niet meer uit...
Vanavond lekker uiteten met de meiden omdat het een laatste weekend is dat we wat kunnen doen met ze alle, want volgend weekend is een schoonmaak weekend !

Zondag... weer lekker uitgeslapen weinig uitgevoerd de bedden gewassen en even lekker nog genieten van de vrije uurtjes !
Vanavond het aller laatste welkoms drankje.. want na deze week zit het seizoen er op en nog 12 dagen en dan zijn we weer thuis !