Week 15 - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Renee Veenman - WaarBenJij.nu Week 15 - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Renee Veenman - WaarBenJij.nu

Week 15

Blijf op de hoogte en volg Renee

28 Augustus 2016 | Frankrijk, Belvès

Hooiii daar ben ik weer met de aller laatste blog in Frankrijk!!

Maandag ochtend om half 10 begonnen met een normale animatie week , wel de aller laatste van het seizoen !
Laatste week volwassene animatie , met in de ochtend billen trainen en daarna aqua fitness , in de middag een basketbal toernooi! Daarna samen met jaimy mairybell en johanna een coup d'anim gedaan! Een geintje van de animatoren ofzo! We zijn met badmutsen en lange frites in het zwembad gesprongen en een gevecht gehouden.
In de avond mini disco en daarna in de avond een magie spektakel !

Dinsdag ochtend weer om half 10 begonnen met in de ochtend footing ( hardlopen ) en daarna aqua Zumba waar ik het fruit weer mocht uitdelen ! Daarna in de middag met Tom een jeu de bouilles toernooi gehad. En om 6 uur even met Maarten ze familie geskyped om op het nieuwe huis te proosten !
Daarna een poppenkast show en in de avond een carbouille spektakel.

Woensdag ochtend ook half 10 begonnen weer met billen trainen en daarna aqua Zumba met johanna! In de middag samen met Tom een zwembad spel gedaan ! Zelf ook mee gedaan om dat 36 graden best warm is om aan de kant te staan..
Water polo, frites race en trefbal.
Daarna het kinder spektakel en in de avond alles mag op woensdag spelshow !!

Donderdag als verassing weer om half 10 begonnen met een uurtje fitness en daarna een uur stretching en niet te vergeten de crazy dance. In de middag weer Kermis dus allemaal kleine spelletjes !
Daarna hadden we mini disco en in de avond voor de aller laatste keer latino show ! 't was leuk maar t was een grote grap haha alles ging fout maar we hebben het leuk gehad !

Vrijdag de aller aller aller laatste animatie dag van het seizoen om half 10 begonnen met fitness en Zumba alleen Zumba niet mee gedaan vanwege me knie... daarna 12 uur crazy Dance en als afsluiting met ze alle het zwembad in !
Daarna om half 3 een pingpong toernooi het duurde precies 3 kwartier want daarna wilde iedereen het zwembad in omdat het te warm was. Daarna heb ik met joanna de auto versierd voor de parade ! Eerst de mini disco voor de aller laaste keer daarna afscheids drankje en daarna de parade !
En in de avond de aller laatste show karaoke avond !!

Zaterdag voor de laatste keer boodschappen doen ! In de middag gaan we met ze alle airsoften en in de avond met ze alle bbq en!!

Dit was het dan weer... de aller laatste blog in Frankrijk!!