Week 3 - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Renee Veenman - WaarBenJij.nu Week 3 - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Renee Veenman - WaarBenJij.nu

Week 3

Blijf op de hoogte en volg Renee

05 Juni 2016 | Frankrijk, Belvès

Hoi,

Zit ik dan aan het zwembad 23 graden alweer mijn we blog te schrijven en wat is het toch geinig om te doen.
Afgelopen Week was een week met weer ontzettend veel regen.. bruin worden we hier niet echt maar ik denk dat we nog maar moeten genieten dat het nog uit te houden is nu.

De afgelopen week was weer een lekkere volle werk week. Maandag ochtend begonnen met het zwembad en lekker gedanst. Dinsdag ook begonnen met het zwembad en ook weer gedanst maar was anders dan de dagen er voor want het ging niet zo goed met me een beetje ziek, licht in me hoofd en oververmoeid i think. Woensdag ochtend ook het zwembad gedaan en daarna terug me bed in gegaan want het ging nog niet beter... in de middag wel weer gaan werken en hebben we muurschilderingen gemaakt. Donderdag hebben we de schilderingen ingekleurd. Vrijdag hebben we de nieuwe stoelen naar de nieuwe huisjes gebracht lekker heel de tijd op en neer met de golf karren. De vrijdag avond lekker op tijd ana bed gegaan. Gister boodschappen gedaan en als kleine kinderen ongeveer 50 keer van de glijbaan... Gister avond zijn we wezen stappen geen idee waar of hoe het heet maar het was gezellig. Maar wat een verschil met uitgaan hier en thuis zeg jeetje ze zijn hier niks gewend en de muziek is verschrikkelijk!!
Nu nog even aan het zwembad liggen en vanavond het welkomstdrankje doen.
En wat is het toch leuk dat skypen, met taylor die nog steeds in Amerika zit, me moeder en mike en met me vader cin En Jim. Zo ben je af en toe toch nog een beetje thuis.

Dat was het wel weer een beetje zo.

Groetjes xx

  • 05 Juni 2016 - 19:11

    Pappie:

    Leuk weer schatje. Geniet nog maar lekker want straks moet je aan de bak als de eerste gasten komen. Have fun vd week en we appen vd week en skypen vant weekend. Love you kanjer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renee

Ik schrijf deze blog zo dat iedereen in een keer weet hoe het hier met mij gaat !

Actief sinds 22 Mei 2016
Verslag gelezen: 477
Totaal aantal bezoekers 5648

Voorgaande reizen:

13 Mei 2016 - 04 September 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: