Week 7 - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Renee Veenman - WaarBenJij.nu Week 7 - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Renee Veenman - WaarBenJij.nu

Week 7

Blijf op de hoogte en volg Renee

03 Juli 2016 | Nederland, Bleiswijk

Dag allemaal

Omdat vorig weekend me moed der maarten en mike hier waren ben ik helemaal vergeten te schrijven dus vandaar dat we al bij week 7 zijn ach wat vervelend zeg...

Vorig weekend hebben jaim en ik vrijdag in onze pauze maarten opgehaald bij de trein en hebben we op de camping met ze 3e gegeten, in de avond waren mike en me moeder er ook en toen zijn we met ze alle pizza gaan eten, zaterdag zijn we boodschappen gaan doen en in de middag lekker wezen zwemmen en in de avond gezellig met ze alle wat wezen drinken, zondag hebben we heel de dag bij het zwembad gelegen en met ze alle weer even gezellig gegeten..
Maandag gingen ze al weer naar huis heel erg jammer maar wat was het gezellig!

Afgelopen Week was het dat eindelijk wat drukken en met een officieel programma voor volwassenen en kinderen..
Elke ochtend en middag mini club elke avond mini disco, af en toe het pak van carabouille in kruipen met 27 graden... ik kan je vertellen best heet..
Vrijdag een familie spel middag gedaan best nog een hoop kinderen die mee deden en verder heel de week ook in de avonden gedanst en verschillende avond activiteiten gedaan.

Gister ben ik met jaimy Bas haar moeder en tante naar een kasteel geweest erg leuk om te zien daarna zijn we ook nog naar sarlat geweest en verder weinig uitgevoerd en nu zitten we weer lekker aan het zwembad ook al is het maar 20 graden! Je moet wat op je vrije dag

En vanavond weer lekker een welkoms drankje doen

Tot volgende week...

X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renee

Ik schrijf deze blog zo dat iedereen in een keer weet hoe het hier met mij gaat !

Actief sinds 22 Mei 2016
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 5643

Voorgaande reizen:

13 Mei 2016 - 04 September 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: