Week 5 - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Renee Veenman - WaarBenJij.nu Week 5 - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Renee Veenman - WaarBenJij.nu

Week 5

Blijf op de hoogte en volg Renee

19 Juni 2016 | Nederland, Bleiswijk

Hallo allemaal,

Wat later dan gepland maar daar ben ik weer.
Een verslag wat iets anders gelopen is dan wat ik had verwacht en zou willen dat het was maar niks aan te doen...

Afgelopen maandag weer lekker vroeg begonnen aqua dance gedaan veel geknutseld en in de avond weer heel de avond gedanst.
Dinsdag ochtend begonnen met het zwembad schoonmaken en daarna de mini club gedraaid.
Tijdens de mini club kreeg ik een whatsappje van mijn vader met het vervelende nieuws dat opa Gerrit was overleden...
Wel heel de dag verder gewerkt en in de middag een tennis toernooi gedaan, en ook in de avond weer gedanst.
Woensdag ochtend het zwembad schoon gemaakt en daarna in de mini club een kast geschuurd. Om 11 uur gestopt met werken gaan douche en me spullen gepakt. Om kwart voor 3 vloog ik terug naar Nederland voor 5 dagen.
Aangekomen op Schiphol ben ik opgehaald door me vader en maarten, daarna zijn we bij me vader wezen eten en even bij opa wezen kijken die er mooi bij lag.
Donderdag ochtend als verassing mee geweest me lieve vriendinnetje van Schiphol gehaald die ik 10 maanden niet gezien had, in de middag wezen lunchen met es mee en in de avond welkom thuis en geslaagd feestje van taylor en Lloyd. Vrijdag weinig gedaan even met maarten lekker uiteten geweest bij class by jofel en daarna nog wat gedronken.
Zaterdag een speciale dag.. het afscheid van opa Gerrit erg mooi en erg zwaar.. ben blij dat ik terug gekomen ben voor dit.
Vandaag zondag, vaderdag.. een nieuwe telefoon gehaald. De boot te water gelaten en bij me vader geweest.

En zo zaten mijn 5 dagen thuis er al weer op... Morgen vlieg ik om 7.40 weer terug naar bergerac.

Tot volgende week
Xx

  • 20 Juni 2016 - 15:10

    Oma Tiny:

    Hoi Renee,vond het heel fijn dat je erbij was.
    Geniet van de 10weken.dikkekus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renee

Ik schrijf deze blog zo dat iedereen in een keer weet hoe het hier met mij gaat !

Actief sinds 22 Mei 2016
Verslag gelezen: 796
Totaal aantal bezoekers 5626

Voorgaande reizen:

13 Mei 2016 - 04 September 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: